Ensam i Karlstad igen...

Hej!

Nu är jag ensam i Karlstad. Familjen åkte för några timmar sen och sedan dess har jag varit på en lång promenad (delvis i regn:)), duchat, beställt kurslitteratur (jag blir fattig...) och lite sånt. Snart måste jag nog äta för magen kurrar... Jobbigt att ingen längre kommer fixa maten till mig!

Igår åkte vi hit. Vi lyssnade på Melodikrysset som sände från Ludvika :D Vi klarade alltihop x) Duktiga vi, haha. När vi kom fram hit fikade vi och jag gick till skolan på nån info-grej, men det kom ingen dit så efter en stund gick jag hem igen. Då var mamma och pappa och handlade åt mig och jag och Louise lyssnade på Tracks :) Sen åt vi mat och pappa fixade med min nya skrivare som jag fick när jag fyllde. Vi kollade lite på Finnkampen och sen åkte vi ner till stan och gick på bio :) Filmen var helt okej :) Kanske ingen komedi riktigt. Det fanns ju vissa grejer som var lite kul men det var inte så man satt och skrattade, men den var bra. Sen åt vi god mat på restaurang :) När vi kom hem kollade vi på halva(?) Bröllopsfotografen som gick på tv.

Idag har vi varit in till stan och jag har äntligen köpte (okej då, fått) träningskläder!! Ska inviga imorgon tror jag :) Sen åt vi mat och fixade med lite grejer i lägenheten.

Nu måste jag laga mat som sagt.

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Cata

bra jobbat gumman

2010-08-29 @ 21:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0