En vecka i norr (tisdag & onsdag)

Tänkte berätta lite kort om veckan i fjällen :)

Tisdag:
Var ute och vandrade i Storulvån. Vi gick upp på ett fjäll som heter Getryggen. Där uppifrån var det världens finaste utsikt!

Målet, högt däruppe

 


Lunchutsikt :)




On the top


Vackrare finns nästan inte! Jag älskar fjällen!

När vi kommit ner igen åkte vi till Tännforsen. Det var mäktigt!



Onsdag:
Mamma och pappa hyrde cyklar på förmiddagen. Under tiden de var ute var jag och Louise till Åre chokladfabrik och handlade lite :) Sen tog vi alla fyra kabinbanan upp på Åreskutan :)


I mitten syns Tännforsen igen ^^

Mor

Jag


Kabinen

Sen var vi nere på byn ett tag innan vi gick till lägenheten och bytte om och åt middag ute :)


Åre torg


Jag och mamma

Detta får räcka för nu... Bilder från ridturen finns på mammas och pappas kamera och ej i datorn än, samma sak med bilder från Östersund, de är kvar i kameran.

 

Nu ska jag ut och sola! Man måste ju passa på...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha gud jag ba "var är snön dååå????" haha

2010-08-02 @ 16:44:36
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0