Dagen

Seg dag idag! Vaknade redan vid 10, fastän jag varit uppe typ hela natten. Jag kanske börjar bli gammal? :O Haha. Vid 11 tyckte jag att det var dags för de andra att vakna, höhö. Så jag satte på lite bra musik på mobilen :) Kan det finnas nåt bättre än att vakna till Klåparen? Skulle inte tro det! :D Vi åt frukost, Lisa ville ha broccoli och Melon Rush, men det fick hon inte :P Sen lyssnad vi på En plats i solen, städade och så. Fast fortfarande ligger madrasserna, lakan och kläder i en enda röra på mitt golv. Orkar inte gå ner med det i källaren. Sen kollade vi lite på hotell i London (bara en månad kvar!! :O:D). Men vi bokade inget, vi ska kolla med en släkting till Lisa som jobbar på nån resebyrå, om han kan tipsa om nåt :) Sen följde jag med Lisa en bit på vägen hem:) Åt nyplockade blåbär med mjölk till lunch (mums!), följde med pappa och handlade, satt vid datorn och trökade och lyssnade på Kent (som vanligt, haha) och lite annat. Åt mat, satt vid datorn igen, gick ut på powerwalk med Kent, tog en skön dusch (skönt att få bort alla liter med spray i håret sen igår!) och satte mig här igen. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0