Vårbilder

Hej hopp!

Dagens lunchrast var kanon! För när vi hade ätit gick vi och köpte sommarens (ok, vårens) första glass och sen satte vi oss ute i solen! :) Det blåste lite kallt men annars var det skönt och gott:) Jag och Mediha åt "Twistrrr" (med speciellt uttal och en liten cool viskning...^^)  Var bara lite jobbigt när den började rinna... :) Nyss kunde jag inte låta bli att lyssna på "Sommaren är kort" ;) haha. "Jag går i solen och tänker på dig!"<3

 

När vi satt där ute i solen på lunchen kunde jag inte låta bli att tänka på alla luncher på våren i gymnasiet när vi satt ute i solen! Saknar det!

 

 
Denises och mina fina skor :) Vi var nästa likadant klädda den dagen (det var inte planerat:P) Vita skor, vita leggings och jag med blå klänning och Denise med turkos tunika :)


Karro och jag samma dag (23 april 2008)

Saknar även våren hemma i Ludvika. Att sitta på balkongen i solen och plugga istället för inne är ju såå mycket roligare!


På balkongen hemma förra våren.

Och så våran blåsippa på gården...:


Blåsippan ute i backarna stå, niger och säger att nu är det vår...!

Och lite vitsippor..:


Cykelutflykt till ett vitsippeland (någonstans utanför Blötberget, Ludvika, i början av maj 2008)



(Klicka på bilderna så blir det större)

Vad jag egentligen ville säga med detta inlägg var att jag älskar glass och att jag saknar alla "vårluncher" på gymnasiet! Och att jag längtar efter att andas vårluft i Ludvika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0