Rubrik

Jag hade en riktigt trevlig eftermiddag och kväll tillsammans med Emilia igår:) Vi gick först och handlade lite grejs till middagen. Det blåste typ storm ute och vi fick en massa grus i ögonen, haha. Sen lagade vi mat, lyssnade på music och åt. Sen satt vi och pratade om allt möjligt, bland annat Coldplay ;) Vi åt efterrätt och en stund senare satte vi på filmen. Den hette "Vicky Cristina Barcelona" och var allmänt konstig, haha. Tack för igår!:)



Idag ska jag inte göra nåt speciellt. Plugga lite inför seminariet på tisdag bland annat. Snart ska jag i alla fall äta lunch!

Ses senare:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

hehe den har jag sett på filmstudion, ganska konstig ja xD Hihi

2010-04-18 @ 14:35:56
URL: http://albol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0