Packa

Funderar på att gå iväg och packa lite. Kommer nog inte orka/hinna imorgon bitti innan jag åker ner till stan. Vet inte heller hur jag ska hinna in på de affärer jag måste in på innan jag åker... De öppnar 10 och tåget går 10.38... Har liksom ingen lust (eller råd för den delen) att åka till Borlänge... Det får gå på nåt sätt. Vet inte riktigt vad jag ska ta med mig heller. Jag och Denise ska troligtvis fota på lördag. Vad ska jag ha på mig? Hmm... Och vad ska jag ha på valborg? Ska ju vara ute, så det kan väl bra att ha nåt varmt? Det värsta med valborg är ju att allt blir att lukta rök :S Men men, det får man väl ta:P

Hoppas mamma kommer ihåg att ställa bilen på stan imorgon. Hon lovade att göra det och jag fick tillåtelse att spara en av bilnycklarna här sen de var här i helgen. Louise är i skolan så hon kan inte skjutsa mig och jag kommer typ 5 minuter efter att bussen hem går. Och att gå på stan i en timme med en massa väskor och vänta på nästa buss eller gå hem med alla väskor är ju typ uteslutet...

Men det ska bli skönt att komma hem. Jag saknar Ludvika. Eller egentligen är det ju personerna jag saknar. Själva stan är ju inte mycket att hänga i julgranen, om man nu kan hänga en stad i en gran? Fast jag gillar den faktiskt lite också, måste jag erkänna. Jag har ju bott där hela mitt liv så jag kan den utan och innan och Ludvika kommer alltid vara hemma!

Just ja, packa var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0