Jordens undergång?

Jag och Emilia diskuterade i lördags om vi närmar oss jordens undergång. Under de drygt fyra månader som gått det här året har det varit tre större jordbävningar (Haiti, Chile och Kina) och ett (?) vulkanutbrott (Island). Det är ju lite läskigt...!

Jag börjar också bli lite orolig över att vi ska flyga till Riga om bara 25 dagar. Jag tycker att den där vulkanen ska ta och lugna ner sig snart. Annars kommer vi ju inte iväg:( Eller så får vi väl åka båt eller nåt istället. Du har 25 dagar på dig, Eyjafjallajökull! Jag skulle ju kunna skriva hur mycket åsikter mm som helst om detta men jag orkar inte. Jag ska nämligen stänga av datorn nu, hoppa in (bokstavligt...) i duschen och sen sätta mig framför tvn eller nåt. Orka dator just nu...!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0