Hemma

Hej igen!

Sitter i mitt rum hemma i Ludvika nu:) <3 Men Louise är inte hemma:( Hon är hos en kompis. Det blir nog jag som får hämta henne sen verkar det som:P

Har i princip satt Fix You på repeat:D Den är och kommer alltid att vara min favoritlåt! Love.

Jag börjar få julkänslor! Första advent på söndag! I like it! Adventsljusstakar i fönstren julgranar på stan osv, så fint! Jag älskar julen!:) Men jag börjar få lite julklappsångest. Har bara köpt en hittills... Tänkte åka till Bergvik och Ikea nästa helg:)

Imorgon ska jag träffa Lisa, det bestämde vi nyss. Annars är morgondagen rätt så oklar än. Vet inte vad jag ska göra. Fest eller Solo? Hmm... Köra folk ska jag göra i alla fall:D Och sätta fram adventssaker. Mys.

Nu ska jag ha kul på Youtube, hehe.

Kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0