Vart är koncentrationen?

Nej, jag kan verkligen inte koncentrera mig idag. Det går inte. Är trött och har bara en massa andra tankar i huvudet. Hoppas det går bättre imorgon. Jag SKA klara detta! Så är det! Nu sätter jag på lite Linkin Park. Leave out all the rest. Den är bra och texten passar ju så himla bra till Twilight även om den inte var tänk till filmen. Coolt:P Appropå Twilight, jag drömde om vampyrer inatt. Det var skitläskigt! De jagade mig över hela stan:S Tur att jag vaknade... Men jag hade också en väldigt bra dröm, hoppas den kommer tillbaka inatt:)
Jag ska göra ett nytt pluggförsök efter att Morden är slut, lyckas det inte får jag helt enkelt lita på att det går bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0