Snö och fika:) Och jul!

Efter en kall förmiddag och en mysig fika på Engel är jag nu hemma igen. Har ätit lunch och satte mig vid datorn en stund, ovanligt;) Jag ska nog snart ner på stan igen, bara mamma kommer hem med bilen först:P Ska följa med syster för hon ska hämta ut sitt körkort på posten:) (Hon är sjuk så hon ville inte köra själv) Hoppas bara att det är lite mindre folk nu, vi fick leta aprkering i hundra år när vi skulle fika! Jag har aldrig sett så mycket folk i Ludvika nån gång (utom på Ludvikafesten och markanden), haha. Folk har väl inte köpt alla julklappar än;) Alltså det är julafton i ÖVERMORGON!!:D:D Haha, pappa sa i fredags när jag kom hem att nu märks det att vi har barn i huset igen! Jag kan inte rå för att jag älskar julen. Jag är som ett barn just nu:P Och vi ska göra julgodis ikväll!! Knäck, kola mums! Imorgon ska vi städa hela huset och sen julpynta och klä granen. Mys! Kanske ska plugga? Orkar jag? Hmm... Det tar emot.

Dagens bästa: Denise ska skicka Spotify-invite till mig!!!:D:D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0