Shopping

Hej!

Jag och Louise var som sagt på Kupolen idag. Det var sjukt mycket folk! Men jag hittade i alla fall en finfin klänning att ha på nyår!:) Jag hade världens beslutsångest inne på Vero Moda, men till slut bestämde jag mig för klänningen och jag är riktigt nöjd. Bäst det för den var dyr:P Eller okej, 500 kr, men det är dyrt för mig:P Sen köpte jag Leona Lewis nya skiva:) Några nya skor blev det dock inte. Den "dyra" klänningen fick räcka. Några skor tyckte jag inte att jag hade råd med också. Det är ju inte särskilt billigt.

Just nu lyssnar jag på Winnerbäck. Tänkte ju lyssna på den igår men pappa satt och kollade på tv så jag ville inte köra iväg honom:P Har lagt en massa pussel idag. Hela himlen är klar och lite till. Jag satt och lade pussel medans Louise satt och kollade på live-dvd med Muse. Jag tror hon har smittat mig, de är faktiskt bra:O Vi lyssnade på deras senaste skiva i bilen till Borlänge. Jag är förvånad, haha.


Jag är glad att vi gick in på H&M precis när de öppnade, sjukt mycket folk! När vi kom ner för rulltrappan från översta våningen och såg H&M "uppifrån" var det bara folk precis överallt! Hann dock inte få fram kameran så denna bild är tagen nerifrån, syns inte lika bra hur mycket folk det verkligen var.

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0