Onsdag

Hej!

Det blev inget besök på Löfbergs idag. Det hade tydligen blivit nåt missförstånd så vi ska dit på fredag eller nån gång nästa vecka istället. Skjuter på kaffelukten, brabra:P Haha. Nej, men jag tror att det kan vara ganska intressant. Gick runt lite på stan innan vi skulle dit:) Kul:) Sen gick jag till Polisen och hämtade passet. Bilden var INTE fin kan jag ju säga xD Hoho.
Ikväll är det sista avsnittet av Morden. Spännande. Och innan klockan bli 9 måste jag plugga. Så jag borde ju laga lite mat nu om jag ska hinna... Men jag orkar inte och dessutom sitter jag här och lyssnar på massa bra musik. Bara 10 dagar (varav 5 skoldagar) kvar och sen får jag komma hem så mamma kan laga lite mat åt mig i tre veckor:P Men innan det ska jag ju även vara hemma över helgen! Lilla syster fyller 18! :D Det blir fest på lördag och sen kanske lite lucia-mys på söndag:)

Mat var det, ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0