Musik

Låtar som är absolut bäst just nu och som jag inte kan sluta lyssna på:

Coldplay

Fix You

Viva la Vida
A Message
The Hardest Part
In my Place
Politik
Swallowed In The Sea
The Scientist
(Egentligen är alla deras låtar jättebra, men just nu när jag skriver detta är dessa de bästa:P)

 

Linkin Park
Shadow Of The Day

What I´ve Done

Leave Out All The Rest

 

Muse

Starlight

 

Dixie Chicks

Favorite Year

Everybody Knows

Baby Hold On

Loving Arms

Never Say Die

You Were Mine

I`ll Take Care Of You

(Dessa just nu)

 

Leona Lewis

A Moment Like This (älskar hennes version!)

Run

Bleeding Love

Better In Time

 

Beyoncé

Halo

Sweet Dreams

If I Were A Boy

Green Day

21 Guns

 

Sen finns det en massa mer av lite olika artister tex Lasse Winnerbäck (Jag får liksom ingen ordning), Lady GaGa (Bad Romance är ju bra!:P), Brittan (hennes gamla låtar är bra, de flesta iaf, och nya 3 är också bra:)), Takida (både Curly Sue och nya The things we owe tycker jag är bra), Dead by April (Losing You, iaf refrängen, resten är inte ritktigt jag:P).

Jag har säkert glömt någon jättebra låt!

Just nu är det ju massor med julmusik också, haha. Tex Last Christmas (Wham!), Christmas war is over (John Lennon, var förresten 29 år sedan idag som han blev skjuten:S) för att inte nämna någon av de traditionella jullåtarna som enligt mig alltid kommer vara bäst eftersom de är förknippade med så många minnen från luciatåg osv och även traditioner.

Tipsa gärna om era favoriter:)

 

Kram Malin


Kommentarer
Postat av: Louise

OME en Muse låt <333 men lasse winnerbäck är överskattad :O

2009-12-09 @ 20:40:30
URL: http://loist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0