Lunchpaus

Hej allihopa!:)

Idag är pluggdag. Det blev inget mer plugga igår kväll, jag var för trött... (Tänkte skriva ett till inlägg igår, men hela blogg.se hängde sig:S) Just nu sitter jag och äter bacon och spagetti. När jag var mindre tyckte jag inte om bacon och jag vet inte när jag åt det sist, säkert flera år sedan. Men härom dan köpte jag det ändå, det är ju  så himla billigt. Och det är faktiskt gott! Hehe. Nu standardmat? Kanske. Kan ju variera med tomatsås ibland, haha. Nej, men jag tycker själv att jag är ganska bra på att variera maten fastän jag får bestämma helt själv vad jag ska äta.

När jag ätit klart ska jag fortsätta plugga, har en hel del kvar att göra. Samtidigt kan man ju sitta och längta bort nån annanstans, där man hellre vill vara... Nånstans där man får vara ledig! Typ som Sestriere i Italien där jag var med min familj på sportlovet. Är det inte underbart vackert?!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0