Hemma

Hej alla!

Sorry för att jag inte skrivit på ett tag, men jag har helt enkelt inte haft tid eller lust att sitta vid datorn. I fredags städade jag hela lägenheten på förmiddagen och Louise och mamma kom till lunchen och sen åkte vi hem. Jag fick köra hela vägen:D Men det var lite läskigt eftersom det var så halt. Hela vägen hem från Fredriksberg vågade jag knappt köra fortare är 60 km/h. Det var riktig vinterväg med snö och så. Vi åkte över Lessjöfors (staving?) och Fredriksberg hem eftersom vi skulle stanna och tända ljus på farfars grav i Säfsen. <3 På kvällen kollade vi på film, Flyga drake. Den var riktigt bra. Att det finns så grymma människor.
Igår var jag och Louise hos farmor och hjälpte henne att sätta upp julgardiner. Sen var jag hemma och spelade lite spel med Louise samt fixade med lite julklappar;) På kvällen kom Denise, Karro och Eri hit. Vi firade Karro som fyllde år förra veckan och flummade:D
Idag har Lisa varit här, jag har tränat och nu sitter jag här och lyssnar på musik:) Vi ska nog snart äta middag och sen ska jag och Louise åka ner till Lisa en sväng:)<3

Vi hörs:)
Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0