Helgen

Hej!

Jag har bestämt mig för att lämna datorn hemma över helgen. Det kommer alltså inte bli så mycket uppdateringar de närmaste dagarna, om jag inte lyckas låna Louises dator ett par minuter:P Men jag tror inte det kommer finnas tid till det. Som det verkar blir det fullt upp hela tiden.
Ikväll blir det fredagsmys med mamma och pappa. Louise ska på klassfest så hon kommer inte vara hemma. Jag pratade med mamma igår kväll och hon lovade en brasa, popcorn och tv-mys. Låter bra:)
Imorgon förmiddag ska jag försöka få med Louise till stan och köpa de sista julklapparna och på kvällen blir det 18-årsfest! Lilla lillasyster fyller år på måndag!:D På söndag ska vi fira med släkten och om jag hinner ska jag träna också. Fullt upp som sagt. Det behövs för det sista jag behöver nu är stunder utan nåt att göra, då kommer bara en massa tankar. Finns massor av saker jag just nu vill slippa tänka på. En av de sakerna är skolan.
Nu ska jag äta lunch, sen ska jag stoppa alla mina tekniska prylar på laddning, packa väskan, lyssna på Coldplay och sen ta bussen till tågstationen. Ha en trevlig helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0